JaksaParemmin_Color_teksti_edited.png
Voimia, sitkeyttä ja armollisuutta!Voimia, sitkeyttä ja armollisuutta!
00:00 / 01:04

Voimia, sitkeyttä ja armollisuutta!

Hei Sinä, joka olet kulkenut Unioppaan matkassa tänne saakka! Koko syksyn jatkunut valmennus on nyt tullut päätökseensä. Huomaathan kuitenkin, että kaikki Unioppaan ovat käytössäsi kuten tähänkin saakka eli aina kun haluat.


Nyt Sinun on hyvä hetki pysähtyä pohtimaan, mitä itsellesi kuuluu. Miten nukuit viime yönä? Oletko syksyn mittaan kokeillut muuttaa jotenkin käyttäytymistäsi? Entä ajatteluasi?


Voi olla hyvä idea tehdä unitesti uudelleen (löydät sen Unioppaan etusivulta). Onko tuloksissa muutosta?


Muutokset vievät usein aikaa. Jos unihäiriöt ovat vaivanneet sinua pidempään, niistä irti pääseminenkin voi kestää. Elämässä on erilaisia vaiheita, joiden vuoksi nukkumisenkin määrä ja laatu vaihtelevat.


Kuten koko Unioppaan 12 viikon valmennuksen ajan, painotan myös nyt näitä kolmea asiaa:


1)  Ole sinnikäs. Unen korjaaminen ei tapahdu hetkessä. Testaile erilaisia harjoituksia ja tekniikoita aina parin viikon ajan kutakin kerrallaan. Vasta sitten voit tehdä johtopäätöksiä niiden tehosta.


2)  Ymmärrä itseäsi. Olet urhea, kun jaksat elää elämääsi, vaikka välillä nukut huonosti. Ja vaikka välillä ehkä siltä tuntuisi, unettomuus ei kuitenkaan määritä elämääsi. Se on vain yksi asia muiden joukossa.


3)  Ole armollinen. Älä vaadi itseltäsi täydellisyyttä, älä myöskään unelta. Sellaista elämä nimittäin ei ole!


Hyvää yötä!

 
etusivun-logo-2.png

Uusin julkaisu on aina ylimpänä.  Jos olet vasta liittynyt mukaan,  järjestä vanhin ensin!

arrow&v

VIIKKO

12

Image-empty-state.png

Voimia, sitkeyttä ja armollisuutta!

VIIKKO

12

Image-empty-state.png

Paremman unen manifesti

VIIKKO

12

Image-empty-state.png

Onko unettomuudella asiaa?

VIIKKO

12

Image-empty-state.png

Muuta ajatuksia – mutta miten?

Tilaa uutiskirje ja saat hyvän olon vinkit ensimmäisenä.

Kiitos tilauksesta!

Yhteistyössä:

unikulma.png