top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Viikon
artikkeli:

Edes hetki ilman kännykkää!

Jatkuva viriketulva saa aivot helposti ylikierroksille. Miten aivoasiantuntija rajoittaa omaa ruutuaikaansa? Mona Moisala tietää myös omassa arjessaan, että se vaatii aktiivista työtä.

nsplsh_346c2d653755366335656b~mv2_d_6000_3491_s_4_2.jpg
20231212-DSC03388-Enhanced-NR.jpg

Jaksa paremmin

sunnuntaina
nelosella klo 10

Vieraana Tuija Hyyrynen

Uutiskirjeen pikkuruudut (400 x 400 px) (1).png

VAIHDEVUODET & UNI

Vieraana Leena Väisälä

PODCAST  NUKKUMISESTA.

JaksaParemmin_Color_teksti_valkoinen.png

LEENI PELTONEN JA TYTTI JUNNA

”Univaje koettelee kognitiivisia kykyjä: muistikapasiteetti pienenee, sosiaaliset taidot heikkenevät ja kaikki suoriutuminen kärsii.”

Arianna Huffington, Univallankumous 2018

Sissi.png

Mainos

Mainos

Nuku tästä lähtien

yösi hyvin!

Paras mahdollinen uni alkaa päätöksestä selvittää parhaat edellytykset nukkumiselle.

Varaa aika ilmaiseen UnikLab-mittaukseen!

Miksi varata aika? Teemme kaikille asiakkaillemme ilmaisen unianalyysin ja UnikLab-mittauksen, tämä vie aikaa puolisen tuntia. Ajan varaamalla asiantuntijamme on paikalla juuri teitä varten, eikä myymälässä tarvitse odottaa. Pariskunnalle riittää yksi varattu aika.

Unikulma_Logo_RGB_Valkoinen.png

Nuku paremmin –

näin löydät hyvät unenlahjat!

 

 

Kaipaatko apua parempaan uneen? Tältä sivustolta löydät parhaiden asiantuntijoiden neuvot unen ja palautumisen kysymyksiin. Saat myös vertaistukea ja vinkkejä, miten saat paremmin unen päästä kiinni.

Levy kansi.jpeg

Yhteistyössä

Unikulma_Logo_RGB_Sininen.png
uniliitto-logo-01-01.png
Nimetön suunn.malli (6).png
uniliitto-logo-01-01.png

Uniliitto ry on Suomessa toimivien uniyhdistysten kattojärjestö.

Tarjoamme unihäiriöistä kärsiville apua, tukea ja tietoa sekä edistämme edunvalvonnan kautta julkisten palvelurakenteiden kehittämistä ja tasavertaista saavutettavuutta. Toimintamme tarkoituksena on lisäksi edistää yleistä tietoisuutta nukkumisen ja vireystason vaikutuksesta elämänlaatuun sekä henkiseen ja fyysiseen toimintakykyyn.

Uniliitto on perustettu maaliskuussa 1999 ja sen ovat perustaneet uniongelmista ja unihäiriöistä kärsivien potilasyhdistykset yhteiseksi kattojärjestökseen. Lue lisää!

Uniliitto ry

 Tilaa uutiskirje ja saat hyvän olon vinkit ensimmäisenä.

Kiitos tilauksesta!

Liiallinen tunnollisuus, huolehtiminen ja asioiden pohtiminen ja torjuminen aiheuttavat ylivireyttä, joka on usein unettomuuden taustalla.”

Kajaste–Markkula Hyvää yötä, apua univaikeuksiin, 2015

LIIKUNTA

Kun uni vähenee neljään tuntiin yössä tai sen alle, suorituskyky laskee romahdusmaisesti.

Tarja Stenberg: Hyvää yötä – kohti parempaa unta. Edita 2007.

Mainos

Yhteistyössä

logo-1-320.png

Hyvinvointia lautasella – syö hyvin ja jaksa paremmin!

 

 

Kaipaatko selkeitä ohjeita syömiseen? Hyvän ruokavalion koostaminen ei ole vaikeaa, kun siihen on asiantuntevat ja järkevät ohjeet. Näiltä sivuilta löydät ohjeita ja ideoita tasapainoisen, terveellisen ja herkullisen ruuan äärelle.

Leeni.jpg

Päätoimittaja

Leeni Peltonen

Journalisti, viestintäyrittäjä ja tietokirjailija

Leeni Peltonen tunnetaan paremman unen positiivisena sanansaattajana. 

+358400 702 527

leeni.peltonen@jaksaparemmin.fi

DSC02846-2_edited.jpg

Nina Kuulas

Jaksa paremmin -ohjelman

juontajana toimii 

Nina Kuulas.

Squinty smiley

Yhteistyöt

ja kyselyt

bottom of page